8. ledna 2023 představila společnost FAW Group Corporation (FAW Group) svou globální strategii rozvoje elektromobilů pro značku Hongqi v Guangzhou, hlavním městě jižní provincie Guangdong v Číně.
Xu Liuping, tajemník výboru CPC FAW Group a předseda skupiny, zhodnotil vývoj značky Hongqi a její významné úspěchy v posledních letech a představil její architektonické řešení, logo, designový jazyk, technologickou platformu a plánování produktů pro elektromobily.
Při příležitosti 70. výročí založení FAW a 65. výročí vzniku značky Hongqi otevírá Hongqi novou kapitolu druhého skoku ve vývoji s úplně novým imidžem.
Na podujatí byla představena dále přepracovaná architektonická struktura značky Hongqi. Pod vedením hlavní značky „Hongqi“ byly založeny čtyři sub-značky: „New Energy Vehicle (NEV)“, „Hybrid Electric Vehicle (HEV)“, „Luxury Vehicle“ a „Sports Car“. V souladu s celkovou vývojovou filozofií hlavní značky „Hongqi“ mají čtyři sub-značky své relativně nezávislé koncepty, designové jazyky a loga.
„Značka Hongqi vynaloží maximální úsilí na podporu elektrifikace,“ řekl Xu Liuping na podujatí a dodal, že od druhé poloviny roku 2022 značka Hongqi investuje všechny své technologické inovační investice a zvyšuje výrobní kapacitu do oblasti elektromobilů. „S jednotným srdcem a myslí se značka Hongqi vydala na novou cestu elektromobilového průmyslu.“
V souladu se svojí konzistentní klíčovou vývojovou filozofií dále značka Hongqi NEV objasňuje svou misi „ovládnout klíčové technologie v oblasti elektromobilů, budovat národní prémiovou značku elektromobilů a vytvářet novou cestu inovativního rozvoje čínského elektromobilového průmyslu“.
S vizí „vytvářet nádherné a krásné mobilní zážitky a lepší život, podporovat zelenou a inteligentní značku elektromobilů, která je známa na celém světě a milovaná zákazníky“, značka Hongqi NEV využívá jako svůj koncept značky „čínskou novou šlechtu a exkluzivitu“ a zaměřuje se na „čínské nové šlechtice nové éry“ jako svou cílovou skupinu.
Hongqi má v plánu dosáhnout celkového prodeje 1 milionu vozidel do roku 2025, z toho více než 500 000 elektromobilů. Do roku 2030 se prodej překročí 1,5 milionu, přičemž elektromobily budou hlavním přispěvatelem k prodeji. Zároveň značka Hongqi zvýší svou značkovou vplyv, inovační schopnosti a celkovou silu spolu s prodejními ukazateli a vstoupí do vedoucí skupiny globálních prémiových automobilových značek.
Zároveň Hongqi jasně považuje expanzi na zahraniční trh luxusních vozidel za hlavní strategickou volbu a cíl. Prvým krokem značky je vybudovat do roku 2025 více než 700 center zákaznícké zkušenosti Hongqi, více než 1 000 servisních sítí a 600 000 terminálů na doplnění energie vozidiel v zahraničí. Prodej v zahraničí bude představovat více než 10 % celkového prodeje a prodej v zahraničí se v tom roce zvýší 20krát v porovnání s rokem 2022. Do roku 2030 bude zahraniční prodej představovat 25 % celkového prodeje.


Na přesnou interpretaci ducha a konceptu značky Hongqi NEV představila společnost Hongqi také soubor konceptů značky, loga a designového jazyka.
Klíčové koncepty značky Hongqi NEV lze shrnout jako kombinaci „extrémní krásy a vynikajícího pocitu“.
Hongqi také na podujatí představilo své nové logo NEV „Qi Miao Two Wings“. Nové logo nejenže vyjadřuje původní zámer značky Hongqi NEV starat se o přírodu a vážit si života, ale také ukazuje odhodlání značky Hongqi zaměřit se na nové energie a zelenou inteligentní mobilitu. Demonstruje také inovaci a kreativitu značky Hongqi NEV a její ambici vést světový high-endový elektromobilový průmysl.
FAW je předním globálním výrobcem kvalitních osobních automobilů, nákladních automobilů a autobusů. Společnost byla založena v roce 1953 a je nejstarší a největší automobilovou skupinou v Číně. Roční prodej přesahuje tři miliony vozidel.
Zdroj: FAW